tisdag 15 juli 2008

Jag vaggar mig lugn.

Min dag i bilder...*puh*


Min hammock rockar fett bra en dag som denna. Den har tak så man kan ligga och läsa en god bok och bara vara.


Leia kikar upp på husväggen, hon ser något som bara kattögon kan skåda.


Det är tur man slipper sitta inne på kontor numera. Okej, just nu har jag min semester/ledighet, men jag kommer aldrig att gå tillbaka och sitta inomhus och kuckla när jag vet att det finns annat jobb som innebär större frihet och att man kommer ut.

5 kommentarer:

Wennberg sa...

Hammockar, balkonger, altaner... Jag blir tokig. Vill ha vill ha... ge mig ge mig.

Anonym sa...

Åhhhh, Hammock!! men d värsta är att dom är så korta ju! Men en lååång hamock mmmmmmmmmmmmm ;)

Petra sa...

Wennberg:
Du får flytta till förorten, typ Haninge. Där finns uteplats för grillning och hammock. ;)

Petra sa...

Jimmy:
Haha, okej, men man får ha fötterna på armstödet. :)

Anonym sa...

Ja just! =)