söndag 20 april 2008

Glass i solsken.

Jag har helgens jobb överstökat. Idag har jag varit i stan med boende. Vi har glassat i solen och njutit av vårvädret och kikat i affärer. Mitt jobb är kanon!

Nu sitter jag och varvar ner och lyssnar på musik. Men det är snart dags att krama kudden. Jag är trött, men inte så trött som jag borde vara efter bara en max 10 timmar sömn i helgen. Jag överlever på få timmar sömn om de är sammanhängande.

Jag tänker en massa, på framtiden. Vad är bäst för mig. Kan jag ta det beslutet nu. Och om jag ska vara ärlig tror jag inte det.

4 kommentarer:

Matilda sa...

Ditt jobb är verkligen glassigt! Sicken lyx!

Petra sa...

Ha ha... ;)
Jag klagar absolut inte. Trivs kanonbra.

Ung tant sa...

Framtiden.. det är så svårt att veta hur man vill ha det. Vad man vill göra.

Petra sa...

Ja visst är det. Och man förösker göra rätt val men det är inte alltid så lätt.