tisdag 22 april 2008

Jeklar vad det har hunnits idag.

Jag har haft en mördarjobbig dag. Vaknade 8 och gick upp och gav katterna mat och bryggde kaffe till mig själv. Sen upptäckte jag att tvättstugan var ledig. Jag hade redan bokat men det var eftermiddagspasset och jag hade en massa tvätt så tänkte att jag borde nog sätta igång och tvätta på en gång. Jag höll på i 6 timmar! Och sen dammsög jag och tvättade badrummet och bytte till svalare täcke och bäddade rent. Min axlar tar snart död på mig. Har tagit två Alvedon, det har hjälp lite men sitter fortfarande och spänner mig. Ikväll blir det att krama kudden tidigt vill jag lova.

När tvättningen var klar så tog jag en dusch och satte mig på uteplatsen och gottade mig i solen. Jag unnade mig en mini Tip Top också.
Sen vart det hemlagad köttfärssås och fullkornpasta till middag. Nu sitter jag med en kopp kaffe och försöker att inte somna. :/

Inga kommentarer: