onsdag 18 juni 2008

Grinda, öl och korvgrillning

Jag har inte varit en god bloggare på senare tid. Ber om ursäkt för det och ska försöka bättra mig. Men det är inte så lätt när man man är ledig en dag i veckan bara. Jag hinner inte med allt. Men jag hann med Grinda, öl och grillning förra fredagen (på min lediga dag). Bilder kommer nedan.

Idag är jag ledig och har hunnit med veterinärbesök, tvätt, handling och annat smått och gott. Nu inväntar kvällens sverigematch med spänning.

Jag jobbar midsommarafton och drar till Åland på söndag. Det ska bli kalasskönt att få komma bort några dagar. Jag behöver bastubad, fiske och Lapin i stugmiljö.


Brorsan på båten till Grinda


Finsk korv är grejer det.


En svan kom förbi.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Till Åland? Vad ska du göra?
Välkommen hit! =)

Petra sa...

Jag ska till en stuga några dagar, vart vet jag inte. Men norrut är det. Åh! Tackar, tackar!! :)