måndag 2 juni 2008

En massa fix idag.

Jag har beställt en HP, en bärbar. Jag unnar mig en ny bärbar. Min gamla har gjort sitt. Kamera får vänta. Jag måste prioritera. En dator som fungerar efter mina behov är prio ett nu. Sen när skattepengarna kommer kan jag se om det blir över till en Canon.
Jag har varit ledig idag. Har hunnit tvätta, handla och suttit i solstolen och glassat. Sen mot kvällskvisten satte jag igång och tvättade min altan (stenplattor) med ajax. Och så har jag skött om och vattnat mina blommor och gett thujorna rikligt med vatten.



Leia ligger på den perfekta platsen att spana in grannskapet på.


Nu ska jag bara slappa resten av kvällen. Har försökt bränna en film men det gick inte alls bra. Antingen är det min dator eller så är det fel på filmen. Jekla surt är det iaf. Ska deppa lite och toklängta till en ny fungerade dator som snart landar hos mig.


4 kommentarer:

Matilda sa...

Det är något med katter och höga höjder. Vi har också ett liknande staket hos oss och Gudrun sitter där mest hela tiden.
Hon är söt förövrigt, din katt.

Petra sa...

Tack, hon är min prinsessa. :)

malin sa...

Nu är ju jag pro-Nikon - men oavsett vilket gör en systemkamera livet lite, lite roligare!

Petra sa...

Åh, jaså! Vilken modell har du?