fredag 23 maj 2008

Baksidan.

Nu är man hemma igen då. Två timmars försening gjorde att det vart en ännu längre natt. Landade 3 istället för 1 torsdag morgon och kom innanför dörren strax före 4. Sov bara några timmar och sen var jag uppe till 1 inatt. Jag är inte alls trött. Har haft en kanonskön vecka med sol, bad och bara total avkoppling. Är så jekla utvilad för en gångs skull. Det var inte igår vill jag lova.

Värmen är här igen. Jag var iväg till Turkiet den perfekta veckan. Det har varit kallt och regnigt här medans jag har haft solsken och 25 +. Baksidan av resandet är att det en massa kläder som ska tvättas, det är det jag håller på med just nu. Lite drygt men ack så nöjd jag kommer vara sen när allt är klart, vikt och inlagt i skåpen.

Ska brygga mig kaffe och sätta mig på altanen en stund nu. Det är ingen mer maskin att fylla/tömma, nu är det bara att vänta på att alla kläder ska torka.

Altanen, sol och kaffe.nu!

Inga kommentarer: