tisdag 20 maj 2008

Lite gnällig idag.

Idag känner jag mig lite mörbultad. Solsängarna är inte de mest bekväma och fulla ryssar skrek till 04 i natt. Jag är trött och sliten idag. Mina axlar värker och jag är lite less på (fulla) ryssar som tror de äger världen. Usch, det var inte meningen att låta så gnällig men just så här känner jag. Kanske blir bättre efter lunch.

Nu sitter jag och dricker mitt förmiddagskaffe. Det är molning idag och det är perfekt för jag är lite öm på ryggen. Solen tog igår, men det blåste härligt också. Idag blir det att ligga och lyssna på musik och läsa Flyga drake av Khaled Hosseini. Den är mycket bra och bättre blir den.

Imorgon beger vi oss hemåt och jag längtar hem nu. Saknar att sova gott med mina katter och slippa höra ryska överallt. *suck*

2 kommentarer:

malin sa...

Jag brukar inte gråta när jag läser böcker, men när jag läste Flyga Drake brast det totalt. Fantastisk bok!

Petra sa...

Jag tror faktiskt att denna bok kommer att bli en av mina favoritböcker.