lördag 17 maj 2008

Mitt i ett turkiskt bröllop.

Jag befinner mig i Turkiet sen i onsdags. Jag flydde kalla vindar i sthlm och fick istället en varm sol och ljumma havsvindar. Jag trivs som attan. :D
Just nu sitter jag på hotellrummet, syrran spelar NDS och jag bloggar mitt i ett turkiskt bröllop. Det är galet vad de firar. Kommer inte kunna sova på ett tag iom den musik som spelas så högt.

Vi har lata dagar på stranden och äter och dricker gott. En rätt bra och skön semester vill jag lova. Jag sover som jag brukar sova borta, vill säga rätt dåligt. Men vi stiger inte upp tidigt utan sover ut och äter lunch och sen till stranden beger oss. Stranden rules! Lata dagar på stranden är kalas!

2 kommentarer:

Matilda sa...

Åh sicken lyx! Är sååå avundsjuk! Skulle också vilja vara utomlands!

Petra sa...

Jag behövde verkligen semester. Fast sen blir det att jobba hela sommaren istället. Men då vill jag ändå inte utomlands, alldeles för varmt här då och så är den svenska (nordiska)sommaren underbar.